Tradig dag

Idag är det verkligen en seg dag, har inte ork till att göra så mycket men ändå känner jag mig enormt rastlös. Soffan är verkligen min bästa vän om dagarna och därefter kommer tvn, vad skulle jag gjort om jag inte hade tvn, suttit och tittat in i väggen kanske.. Nej usch vissa dagar suger det att bara va hemma, jag saknar mitt jobb det hade varit kul o gå dit o jobba en dag bara för att se hur mkt man hade orkat, tror jag hade kommit över gatan sen hade jag varit trött haha ..

Jag vet att jag bör vila så mkt som möjligt nu sista tiden men ibland blir man bara så trött på det!

En liten katt som sällskap hade gjort stor skillnad men det går ju inte när det är så många i vår omgivning som är allergiska :(

Jag får helt enkelt tänka som så att alla dagar faktiskt inte är som denna!


Kommentarer
Postat av: Tess

Tiden går snabbare än vad du tror. Fast att man inte vill höra det eller passa på att vila. Ta sovmorgon ;) ja, vår lilla tjej kom 9dagar tidigare. Så det var helt okej. Jag blev dock shockad, inga förvärkar eller något. Proppen gick på morgonen så tänkte "aja, tar nog ett par dagar till" låg och vilade på soffan också gick vattnet haha.. Fick upp och gå för värkarna skulle komma igång :)
Förstår hur du känner dig med soffan, man blir bästa vän med den det är man fortfarande. Ammas också virustider så man har inte supermycket alternativ. Man kan hela tv-tablån ;)

2013-02-12 @ 14:08:16
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Nja, ont gjorde det men tog ryggmärgsbedövning. Bästa jag gjort ! ;)
Vattnet gick vid 11, kom on på förlossningen vid 17 och födde 05.11 men efter jag fått bedövningen vid 11 tiden så kunde man slappna av och till och med somna till så man fick nya krafter.
Haha jo, de knakade till sedan kissade man typ på sig.. Och det slutade inte. Fylldes på hela tiden också rann det ut.. Så det märker du. Inte alla det går på, men här kom det och rejält ;) haha. Så chockad har jag aldrig blivit ;-)
Oohh bara vänta du har en sådan härlig tid framför dig..

2013-02-12 @ 16:22:27
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Du får stanna precis hur länge du vill :) känner du dig osäker så stannar du.. Jag hade problem med henne först, hon sov och sög inte som hon skulle, blev tröttare och tröttare dag 2, så fick till slut sätta in sond på henne tills hon blev piggare och orkade suga själv.. Hon tappade en del vikt i början.. :) men sedan gick det bra och gör fortfarande..

2013-02-12 @ 19:15:23
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0