Trevlig överraskning :)

Då vart man hemma igen efter besöket hos barnmorskan som gick jätte bra som vanligt hihi :)
Kan till och med sluta med mina järntabletter om ett par dagar då mitt värde var bättre än någonsin och det känns :)
Skrev ihop lite inför förlossningen om hur jag ville ha det och vad jag förväntade mig och mitt svar var att jag tar det lite som det kommer. Det är ju inte det lättaste att veta när man inte varit med om det här tidigare så det blir nog bra hur det än går, och som jag sagt att när vi väl har kommit dit så får man ju lita på personalen helt enkelt :)

Fick mig en trevlig överraskning i morse när jag klickade mig in på Facebook, fotografen vi var hos hade lagt upp en bild på oss.
Jag är så sjukt nöjd med bilderna därifrån så jag bara längtar tills de kommer hem & jag längtar tills det är dags för nästa fotografering av Lill korven :)

Och tack alla ni för era söta komplimanger, blir så glad :):)

Fotograflottajohansson.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0