Underbart

Vilket underbart väder, sitter i skrivande stund på balkongen mitt i solen och har det riktigt skönt :)

När vi flytta till förra lägenheten så saknade jag vår uteplats något enormt, kände mig så jäkla instängd i en lägenhet på tredje våningen efter att alltid bott i hus och sen lägenhet på markplan men jag vande mig vid det efter ett tag och nu när vi bor här är balkongen ännu bättre så även om jag saknar gräsmatta och friheten till att bara kunna gå ut och sätta mig i trädgården så har jag det rätt bra nu med.

Låt det nu förbli sånt här fint väder ett tag fram över och inte bara massa snö, slask och is!

Det hade varit ännu mer underbart om Lill korven ville komma ut snart så man kan vara ute och promenera lite men det får nog vänta ett tag med det så som det känns just nu.

Ska fortsätta njuta i solen, ha en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0