Vad ska man säga

Dessa nätter alltså vad ska man säga LÅT MIG SOVA, TACK!
Känt mig kissnödig hela tiden vilket har gjort att jag vaknat alldeles för många gånger, första gången var klockan bara kvart över ett och jag hoppades på att den skulle vara mer somna väl om lagom tills det var dags att gå upp igen.. Frustrerande när man bara vill sova!

Jag hade en plan i natt om att jag skulle gå upp tidigt så jag kanske sov bättre denna natten men min plan gick inte så bra så det får bli vad det blir.

Ska ta på mig och åka till affären, ibland önskar jag att här fanns en liten Ica butik så man slapp gå in på de stora ställena som Coop, maxi eller citygross bara för att ha en liten sak men man kan ju inte få allt man vill ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0