Vaggande anka

Har du lagt undan skridskorna så kan du plocka fram dom igen!
Var inne och handla i 30 minuter och kommer ut o det är glas halt på hela parkeringen och jag som redan går som en vaggande anka fick ju gå ännu mer som en vaggande anka för att inte trilla, hoppas det här skitet är borta till i morgon då jag ska ut på vägarna.

Andre åkte ut till Martin, hoppas han kommer hem hel också och jag ska slänga mig i ett bad och bara koppla av.

I morgon är ett nytt besök hos barnmorskan, ska bli kul faktiskt och jag har ju lite saker o ta upp med henne så ser fram emot det :) mamma ska jag hämta upp antingen innan eller efter jag ska dit och när jag väl är klar så åker vi hem till henne, fick en bild på nybakat bröd igår så förhoppningsvis får jag en limpa med mig hem. :)
Annars blir morgon dagen bara lugn den också som de flesta dagarna numera är & jag klagar inte även om vissa dagar är roligare än andra men så är det väl alltid?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0