Vecka 39

Wiho tvättmaskinen fungerar utmärkt så jäkla skönt :)
Lilla hungern är igång igen så ska snart få i mig en ägg macka och sen sätta mig framför tvn.
Jag hoppas att jag kan sova i natt det hade varit såå skönt eller ja, somna är inga problem men när jag väl vaknar så kan jag verkligen inte somna om tror jag låg i tre timmar i natt och ingenting hände, vill ju inte gå upp heller o sitta här mitt i natten det räcker jag gör det under dagen.

Går in i vecka 39 idag, 13 dagar kvar nu, känns som det går skit segt just nu och mina kläder passar snart inte mer iallafall inte mina tröjor, även om de passar så åker dom upp över magen stup i kvarten så när man minst anar det går man runt med magtröja haha.. Tur man är hemma iaf och ingen bryr sig :)

Som sagt hade det inte gjort något om de kom igång snart, nu har vi klarat dr två dagar som vi skulle, Andres födelsedag och mormors födelsedag som faktiskt är idag så nu kan bebben få sin egna dag att fylla år på. Har ett besök inbokat innan bf, tror nog jag hinner gå dit då innan något sättet fart men o andra sidan man vet ju aldrig vad som kan hända!

Vi väntar och längtar iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0