Äntligen klar med ett :)

Jippie ett lakan är nu färdigt, vilken tid det tog ändå nu har jag bara tre kvar puh! Frågan är om man egentligen behöver så många men jag vill ju ha det rent och fint i vagnen också så lika bra kanske.
Tur att man viker under så man inte ser sömmarna för de är inte så snygga när man syr för hand men bra blev det iaf.

Tisdag kommer även vår nya kyl och frys var på tiden, de vi fick var visst skavda enligt Hbghem så därför vi skulle få nya och det tackar man inte nej till :)

Får nog byta sysselsättning en stund så min rygg får vila lite, trodde inte att det gick att ha så ont bara av att sitta i soffan :/ inte lång tid kvar nu ska bli så skönt när man kan röra sig normalt igen :)

Sa att jag skulle lägga upp en bild på vagnen tror jag gör det när jag sytt klart allt så får ni se allt istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0