Barnmorskan

Besöket hos barnmorskan gick super bra även denna gången, bebis växer som den ska iallafall som hon kunde känna och mäta, den ligger i samma ställning som sist, huvudet ner och benen upp men än har den inte fixerad men inte konstigt jag har så ont under mitt högra bröst eftersom där ligger en fot och trycker, att hon kan känna det är helt fantastiskt en annan trycker men vet inte vad som är vad haha ;)

I morgon förmiddag blir det att ringa försäkringskassan för att se vad som händer med min graviditetspenning om inget annat lär jag få träffa en doktor på torsdag som sjukskriver mig men får jag välja tar jag hellre det först nämnda men känns skönt att ha en barnmorska som verkligen förstår och gör allt för att man ska må bra :)

Blev en sväng till Ikea och köpa ett täcke, så nu ska det sys om så det passar i barnvagnen, mormor hjälper oss med gardinerna så då kan jag allt passa på att sy täcket också :)

Skönt att bara landa i soffan en liten stund och hålla kväll, i morgon ringer klockan vid sju så jag hinner äta och lite sånt innan helsingborgs hem kommer och innan det är dags att ringa försäkringskassan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0