Bästa lördag!

Det blev en super god middag hos mamma & Jonny ikväll, räkor, sallad, vitlöks bröd och hummer :):) mätt och belåten åkte jag hem till Sarah igen och mös ner mig i deras soffa, har varit en lugn o skön kväll med det bästa sällskapet och jag måste säga att kimbo är för go när han sitter och klappar mig på magen haha :) hade varit skoj ifall han hade fått en spark tillbaka men så blev det inte denna gången.

Börjat snöa har det också gjort, så trött på skiten o halt som tusan är det ute också så tog sin tid innan jag väl kom hem och nu ligger jag här på soffan och hade tänkt jag skulle gå och lägga mig, ögonen känns en aning tunga, jag hoppas jag kan sova ordentligt brukar nämligen inte göra det när Andre inte är hemma men så fort jag märker han landar på kudden så snarkar vi ikapp.
Första gången i denna lägenhet som jag ska gå o lägga mig när jag är helt själv och det känns inte märkligt än så länge men vi får väl se sen när jag släcker lampor och tv.

Hoppas ni alla haft en bra lördag, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0