BB väskan

Jag tycker att för varje dag som går så är det något nytt som jag förbereder för, igår var det vagnen som fick sin tvätt, idag har jag satt in alla flaskor, tallrikar och skedar i skåpet, inte diskat det än för det kan allt vänta men det har fått sin plats iallafall.

Nu sitter jag och förbereder för vad som ska följa med till BB, ska inte packa någonting ifall ni tycker jag är tidigt ute utan bara skriva ner saker och ting ifall det skulle komma pang bom så vet andre också vad som ska följa med vilket underlättar för oss båda :)

När ska man egentligen packa helt och hållet ? Vecka 36? Eller är det också för tidigt kanske, är tacksam för era svar iallafall :)

Vad som ska följa med har jag rätt bra kläm på och eftersom man både har jobbat på sjukhuset och haft vänner som fött barn så vet jag lite som finns att få där men något säger mig att det lär bli för mkt saker som följer med ändå för så blir det alltid haha :)

Åh vad jag älskar det här att få gå här och fixa och ha mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0