Berg och dalbana

Söndag kväll och vi är i full gång med tvätt, så tradit speciellt allt springande men det får gå.
Rocky har åkt hem igen, blir så fruktansvärt tomt här när man har vant sig vid att ha honom runt omkring sig.
Mina hormoner åker berg och dalbana känner jag, ena sekunden känner jag mig precis som vanligt, glad och framåt men sen kan man bli nockad lika snabbt o det känns som jag skulle kunna börja stor böla, varm som en gris om vartannat men man får stå ut helt enkelt.

I morgonbitti ska jag på det nog mest onödigaste möte nere på af, fattar inte ens vad jag ska där o göra två månader innan bebis kommer men jag får allt traska dit !
Längtar till i morgon kväll då vi ska till barnmorskan på besök, hjärtljud och lite snack som vanligt och förhoppningsvis har hon några bra råd till min rygg :)
Andre ska ju också följa med, han har bara varit där en gång och det var när vi skrev in oss sen har jag tyckt att det varit lite onödigt för honom att ta ledigt bara för att följa med men nu är de två närmsta besöken bokade på kvällen så han får vara med lite iaf :)

Snart ner i tvättstugan igen, suck! Ha en bra kväll alla ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0