Blev så mycket mer :)

Jag gick och la mig igen och sov några timmar till vilket behövdes för kände mig mycket piggare när jag väl vaknade igen även om det känns surt att man sovit bort halva dagen men men.

Vi skulle bara till maxi och systemet och lämna tillbaka filmer men blev lite annat också, mannen hade ju glömt telefonen på jobb så blev en sväng till Landskrona igen för att hämta den plus lite färg och sen ut till Sarah och Martin för att lämna det och som alltid så blir det längre än vi tänkt, svårt att slita sig från dom haha :) nä men efter en trevlig prat stund där ute så åkte vi mot maxi ganska skönt att va där senare då de flesta är hemma så var inte så mkt folk dok var det mkt som var slut men det är inte hela världen :) hann in om systemet också plus få i oss lite mat innan vi styrde bilen hemåt.

Ska lägga mig i ett varmt bad som vanligt och sen bara mysa framför tvn tills det är godnatt igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0