Den bästa :)

Har nog världens bästa man vid min sida, jag slapp döda en get (vilken tur:p) för han gick och handla filmjölk till mig och ja det satt som en smäck i magen.
Det är rätt roligt när man ligger här i soffan och helt plötsligt tittar på sin mage och ser att den är helt sne och att det putar ut på ena sidan utan att jag ens har märkt av det, mysigt som bara den :)

I morgon ska jag ut till min kära mamma och umgås med henne, älskar hennes lediga dagar mitt i veckan och som jag ska kela med min katt, som jag saknat henne känns som en evighets sen jag var där hemma.

Hoppas att hon bjuder på något gott hihi :)
Nu är det läggdags för oss tre, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0