Det tar kål på mig

Något som jag många gånger har undrat är varför det inte går några bra filmer när det är helg, på vardagarna när man ska upp tidigt då går det minsann bra, lite trist att det aldrig finna något att titta på även på helgen.

Var hemma hos mormor på middag, gott som tusan och mätt som bara den när vi kom där ifrån, min rygg håller på att ta kål på mig får så ont i höger sida under skulderbladet och fram under bröstet när jag sitter för länge eller när jag står eller ja, så fort jag gör något och det släpper ju inte, tycker synd om Andre som får massera mig varje dag men jag står knappt ut, vet inte vart jag ska ta vägen när det gör ont.
Mamma var snäll och massera mig typ halva kvällen hos mormor samtidigt som hon hade mys med magen haha :) hoppas att bm kan skicka mig till en sjukgymnast eller något iaf även om det inte är så lång tis kvar och jag kanske borde kunna hålla ut men detta är skit jobbigt!

Nåja, ligger på soffan nu iaf och ögonen börjar bli tunga, mannen min har bäddat ner sig under filten och Rocky ligger nedanför mig och drömmer om något :) låter för roligt när man hör ett svagt voff och ser benen röra sig :)
Han är för söt den lilla :)

Åh jag får ju inte glömma den fjärde krabaten ju som rullar runt i magen på mig, just nu ganska så lugn men det blir väl andra bullar när jag kryper ner under täcket :)

Nej godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0