En bra lördag :)

En lördag då vi har hunnit med mycket vilket är väldigt skönt och det känns nu att man faktiskt har varit igång hela dagen.
Började med att åka hem till Andres föräldrar för att sy gardiner, en är helt klar och den andra får bli klar i morgon :) första gången i mitt liv jag syr gardiner och med lite hjälp så går det riktigt bra :) följde med Andres pappa ut till sara och richard ute i Bjuv, sen åkte vi inom biltema på vägen tillbaka för att köpa glykol så nu funkar värmen perfekt igen :) blev en sväng ut till Sarah och Martin också och sen tillbaka till svärföräldrarna för lite middag och nu har vi landat i soffan här hemma vilket är enormt skönt, blir att sitta uppe en stund sen krypa ner under täcket.
I morgon är det som sagt gardinerna som ska bli klara sen får vi se vad vi hittar på :) en helg då jag inte trodde vi hade något direkt planerat och sen har man hunnit med hur mkt som helst, underbart :)

Godnatt på er folket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0