En extra dag :)

Idag var Andre ledig, en extra dag tillsammans är aldrig fel speciellt inte när man får mkt gjort.
Men anledningen till att han var hemma var för att vi skulle iväg och titta på vår bebis, som växer precis som den ska hel häftigt att kunna se så tydligt nu när man väl såg haha :p väldigt stor skillnad på när vi var där på rul. Skönt att allt var som det skulle iaf.
Åkte ut på väla och hitta vad vi skulle på en halvtimme sen hann vi precis hem och sen ut till Martin och Sarah igen, andre skulle med Martin i verkstan och jag passa på och följa med när Sarah ändå var hemma :) blev middag där ute också och nu har jag landat i soffan för en lite stund, passa på att slänga in lite tvätt också gött att ha det borta sen.
I morgon kommer vår kyl och frys klockan 8 på morgonen så får allt kliva upp i tid så jag hinner äta och vakna till liv innan samt packa ner allt och ställa på balkongen på så sätt är det bra att det är minus, tar ju en stund för kyl o frys att bli kall sen med.

Så fort dem gått så ska jag nog krypa ner under täcket igen :)
Gäller att passa på o vila så mkt som jag kan nu dessa veckor.

Vi hörs väl i morgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0