En lugn dag

Det blev en dag då jag inte gjort ett skit mer än lagat middag, en riktigt skön dag och ännu bättre blev den när Andre slutade två timmar tidigare så jag fick lite sällskap, samma sekund som han ringde och sa det så tänkte jag yes då kan vi hitta på något men sekunden efter så kom jag fram till att det ska vi inte alls, jag ska vila denna dagen och han var trött så det blev bara slappe framför tvn tillsammans istället hur skönt som helst.

I morgon däremot har jag lite att stå i men dock inte för än på eftermiddagen, ska möta mamma i stan och sen möta upp Therese på hotellet där hon ska bo över helgen, för er som inte vet så är det min morbrors fru. Ska bli kul att se henne och ska bli skoj o se vad hon har med sig till oss och bebben :)

Efter besöket i stan så ska jag bara hem och hämta min gubbe sen ska vi ut till Bjuv, till sara, Richard & Julia :)

Så även om där är en del att göra så är det ändå inget som är speciellt ansträngande så förhoppningsvis så lär jag må bra även i morgon :)

Blir att titta klart på filmen på tvn sen ska jag tigga massage av min man sen godnatt, hoppas jag sover lika bra denna natten som förra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0