Fixa och dona :)

Lyckades somna på soffan men tur jag hann vakna till liv innan hon kom, nu är allt fixat iaf och det är dags för lunch för min del, har knappt något att välja mellan känner jag så får ta vad där finns och som går hyfsat snabbt.
Ska bli härligt med lön i morgon så man kan fylla på med lite nytt i kyl och frys.
Fan vad det är härligt väder ute, så fort solen kommer fram så får man lite ny energi tycker jag, längtar till våren och sommaren då man slipper klä på sig som en eskimå för att inte frysa då blir det även en massa promenader med vagnen :)

Har börjat packa ner lite saker i väskan som ska med till BB men det är så svårt att packa ner kläder och sånt till oss eftersom vi använder det så tror det får vänta ett tag till i värsta fall får man ju slänga ner det innan man åker.

Men som jag sagt innan det här för mysigt att gå här hemma och fixa och dona till vårt lilla hjärtegryn :)

Nepp nu ska maten ner i magen hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad är det i MAM förpackningarna??

2013-01-24 @ 19:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0