Första gången på sjukhus

Idag åkte jag hem till mamma och vidare till Ikea för att handla lite smått och gott, blev lite förvaring till skötbordet, en matstol och en dörrmatta så tackar mamma för det :)

Blev lite handlin på city gross och sen åt vi lunch på mcdonalds, inte varje dag mamma är där haha :)

I morgon ska jag hem till mormor och få hjälper att sy gardiner, ska även sy ett täcke och lite lakan så blir en massa ;) hoppas bara det blir bra också.

Har känt mig riktigt bra i både rygg och resten av kroppen men nu börjar detta komma, vet knappt hur jag ska sitta, ligga eller stå pga ryggen och sova ska vi inte prata om vaknar varje gång jag ska vända mig och i natt drömde jag att jag var på sjukhuset helt ensam och Andre kunde inte komma för han var långt långt borta så vakna helt svett, första gången i mitt liv som jag kommer ligga på sjukhus är den dagen bebben kommer och jag vill inte va där själv :(

Ska ligga här på soffan ett tag iallafall och bara ta det lugnt och fortsätta läsa vi föräldrar tidningen som jag fick utav Sarah igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0