Gnäll

Många gånger har man hört flera andra klaga på försäkringskassan och varje gång har jag tänkt att folk är bra på att gnälla när det i slut ändan brukar vara att man glömt skicka in något men denna gången ska faktiskt jag också gnälla för första gången på dom faktiskt då jag aldrig haft några problem med dom tidigare.
Här förväntar man sig att man ska få svar på saker och ting med brev hem och när man väl kontaktar dom får man ju för fasiken aldrig något svar, är trött på att vänta!!

När det är tvärt om ska allt gå så himla snabbt och man ska skicka in papper och diverse saker inom en viss tid o gör man inte det så får man inga pengar, om de inte är sitt jobb borde inte dom heller få sina pengar ju, kundservice är för tradiga !!

Nåja nu får det va som det är iaf orkar inte lägga mer energi på det nu får bli efter helgen helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du kommer nog märka av detta fenomen fler ggr som småbarnsförälder.... Tyvärr...

2013-01-05 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0