Gyllene tider

Idag steg jag upp redan klockan 8 för att få i mig frukost och sådär innan jag bänkade mig framför datan.
Biljetterna till gyllene tider släpptes i morse kl 9.00, blev lite nervös för att dom skulle ta slut då jag fick stå i kö för att komma in på sidan men nu är 6 biljetter bokade :) två av dom är till mina föräldrar och dom ska vi inte gå med haha :p utan det blir vi två och sara och Richard, längtar redan till juli nu :) & barnvakt har vi också fixat vilket kändes lite märkligt när barnet inte ens är fött än men man får ju vara ute i god tid :)

Äntligen ska jag få se dom, sist dom spelade så strunta jag i att gå dit fast mamma frågade och som jag ångrade mig efter det så detta kommer bli perfekt, hoppas på sol den dagen bara :)

Ska ta denna dagen o sortera en massa papper, slänga allt som legat hur länge som helst när jag sålde min bil och satt o leta efter papper så hittade jag en massa lappar från körskolan och det var ett antal år sedan så ni kan ju tänka hur mkt papper där är, mamma sa spara allt och det gjorde jag kanske lite längre o mer än vad hon menade haha :)

Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0