Känns att man varit igång

Det känns verkligen att jag Var i farten igår men det sägs ju att det är bättre att vara igång och träna sina muskler än att sitta still hela tiden, tydligen så kan förlossningen gå smidigare om man har rört på sig mkt innan men självklart så får man ju veta sin gräns också.
Får väl se ifall det stämmer när det väl är igång, något säger mig att lillfisen kommer tidigare än beräknat men jag hoppas inte på det i så fall bara någon dag.

Idag får det iallafall bli en lugn dag, väntar på att den lilla lurviga ska komma hit sen får det nog bli en promenad med honom innan Andre trillar in genom dörren :)
Typiskt att det ska blåsa så mkt bara men så länge det håller sig till plus och utan snö är jag nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0