Mamma hon kan :)

Det där brödet var suveränt gott, mamma är duktig hon så nästa gång jag är där ska jag minsann ta en limpa till om där finns :)

Nyss kollat på snabba cash två, klart bättre än ettan enligt mig men jag är verkligen inte mkt för film, blir så rastlös så snabbt och springer o gör allting annat istället men vissa filmer då fastnar jag verkligen men det är inte ofta.
Efterlyst nu sen ska jag krypa ner under täcket ska bli super skönt, får besök i morgon av Hbghem igen för just det här med värmen så hoppas att de gör något åt det nu för det är inte meningen att folk ska behöva sitta med filt runt sig för att kunna va här! Ja vi hoppas på det bästa helt enkelt.

Reklamen är slut så nu ska jag återgå till mitt, godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0