När orken finns där

Det blev rostbiffsmackor hemma hos mormor som var så suveränt gott så hade jag inte varit mätt så hade jag kunnat klämma några till.
Kom på att jag hade bokat tvättid också så var ju bara hem o ändra tid men det behövdes inte eftersom där inte var någon efter oss så skönt att det också är gjort.
Ska ta på mig och gå till Coop och handla lite, japp jag ska gå tänkte det kunde vara skönt med en promenad i friska luften och jag får ju passa på nät orken finns där.

Vad som ska göras i morgon har jag ingen aning om kanske ingenting eller så hittar jag på något vi får väl se men just nu finns där inget planerat och även det kan vara bra ibland!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0