Nu står det klart och väntar :)

Nu är äntligen gardinerna klara, bästa svärmor var fortfarande hemma när vi kom så hon hjälpte mig med det sista och då gick det minsann undan :)
Blev en tur till city gross i hyllinge och handla hem lite mat så nu är middagen nere i magen och jag är mätt som en gris, blir att ligga på soffan en stund och sen en dusch och godnatt.

Sen vi kom hem har jag fixat och haft mig inne på lillfisens rum, gardinerna är uppe och sängen är bäddad även sängmobilen är uppe och vagnen fick sig också en bädd dock vet jag inte om jag ska ta bort det igen då jag vet att den bör luftas när den inte används alltså får jag lyfta bort det som är i men vi får se :)

Himla mysigt att gå där inne och fixa och även om det inte är helt klart så som jag vill ha det så låter jag det va tills vi vet om det är en gosse eller tös som tittar fram lite lättare då.

Ikväll ska jag minsann njuta av min gottepåse som jag köpte i fredags, har ju knappt varit hemma så har inte haft tillfälle att få gotta mig med det men ikväll ska det ske :)

Slänger upp lite bilder på säng, vagn och gardiner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0