Nyårsafton

1 januari idag och jag tog mig en enorm sovmorgon, kom inte i säng för än halv tre i natt har inte varit vaken så länge sen jag vet inte när så var verkligen behövligt.

Hade en lugn och mysig nyårs afton, jätte god mat och trevligt sällskap :) tack till Sara och Rickard :)

Idag händer det inte ett skit kan jag lova inte mer än att ligga på soffan, i morgon ska andre tillbaka till jobb igen och de vanliga rutinerna är igång, faktiskt lite skönt att allt bli som vanligt även om jag hellre hade velat ha honom hemma.

Måste säga att fy vad det var skönt att vara nykter på nyårs afton, bara hålla sig till alkoholfritt och att inte vara bakfull idag, underbart :) till och med min jordgubbs champanj var super god så nästa år kör jag nog på detta igen skulle jag tro :)

Är fortfarande mätt sen igår men en macka får nog allt glida ner i magen ändå :)

Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Therese

Det drack vi med! Superbra!

2013-01-02 @ 09:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0