Nytt besök igen :)

Det är inte konstigt att jag sover halva dagen när natt sömnen inte är den bästa, för någon vecka sen vakna jag alltid vid ett tiden på natten och kunde ligga och vända och vrida på mig i en timme innan jag väl somna om och nu några dagar i rad har jag vaknat vid två tiden för att jag måste upp och kissa, trött som ett jäkla skåp har jag traskat upp och in på toa och ner i sängen igen och idag måste jag varit extra trött för jag brukar alltid vakna av att Andres klocka ringer vid sex men har inte hört någonting och vakna av mig själv halv elva, extremt skönt och när jag kan sova så länge ostört så gör det inget att jag måste kliva upp mitt i natten.

Fint väder och svin kallt, hade varit skönt att ta sig ut på en liten promenad men det lutar åt att jag stannar hemma och bara tar det lugnt, kan va skönt det med :)

Ikväll är det dags för bm besök igen, mäta magen och lyssna på hjärtat, Andre ska med denna gången också skönt att inte behöva gå dit själv varje gång :)
Efter vårt besök så får vi åka iväg och äta något för sen ska vi tillbaka dit igen för att gå på föräldrar kurs, ska bli intressant och jag ser verkligen fram emot det, nu känns det verkligen att det inte är lång tid kvar hihi :)
Får berätta mer om det sen när vi är hemma igen, något säger mig att vi lär va hemma sent ikväll så kanske ni får höra om det i morgon vi får helt enkelt se.

Ska diska upp lite och röja upp det lilla som ligger här, ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0