Positivt besked

En super god kebab tallrik har landat på sin plats, en gotte påse är inhandlad men får vänta en stund, ska gosa ner mig i soffan och inte göra mer denna kväll mätt och trött är mitt för och efternamn just nu.

Positivt besked från försäkringskassan, beviljad hp så känns skönt att man faktiskt går hemma och får betalt för det, ska göra som bm sa och njuta av denna sista tiden som gravid, inte för att jag kan göra mkt annat men ska verkligen ta hand om mig o bebis och bara göra det jag tycker om denna sista tid, får skämma bort Andre lite extra med goda middagar och annat gott när han har slitit en hel dag på jobb :)

I morgon ska gardinerna till vår plutt bli klara iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0