Pysslar här hemma

Hade tänkt jag skulle visa er hur det blev med de nya gardinerna i vardagsrummet men det får vi nog skippa då de var alldeles för korta så ser inte riktigt klokt ut, får försöka hitta några andra istället.
Det hade heller inte varit fel med några tavlor här inne då det ekar som tusan men det är så himla svårt att hitta något som man verkligen vill ha och därför är här inte en enda tavla i vardagsrum eller sovrum.


Min plan var att åka o hämta biljetter och även ta en tur till biltema men det får vänta till ikväll när Andre är hemma, känns skönt med lite sällskap helt enkelt :) istället så röjer jag lite här hemma, får ta lite i taget o det är rätt skönt att ha lite o pyssla med när man går här hemma, funderar på om jag skulle baka något (nu igen, jag vet ) men vet inte vad jag skulle slänga ihop, tänkte att nästa gång vi handlar så ska jag köpa hem lite så kan jag försöka baka eget bröd, så mycket godare än det skitet i affären.

Vi får väl se vad det blir för något idag nu ska jag plocka fram dammsugaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0