Seg lördag

Seg jäkla lördag, tog mig en rejäl sovmorgon vilket var skönt men sen sätta sig framför tvn och inte veta vad man ska göra är inte så kul, fast jag inte orkar göra allt för mycket så måste jag göra nått för annars lär jag klättra på väggarna här hemma.

Efter lite fix här hemma så åkte vi till Ikea, den snabbaste visiten där någonsin, in och tog vårt bord och ut igen och vidare till coop för att ha hem det vanliga som bröd och mjölk, bebis levde rövare där inne så tur att vi bara skulle hem därefter så nu sitter jag i soffan och gör ingenting och tittar på när Andre skruvar ihop bordet, ikväll blir det hämtmat och om inget händer så får det väl bli en film :)

Hoppas att morgondagen har mer att komma med !

Visst är det sexigt med män i långkalsonger haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0