Stor städning

Lägenheten är nu städad ordentligt, så nu återstår det att se hur länge det håller brukar bara vara ett par dagar knappt det :p men man bor ju faktiskt här så då kan det inte vara så kliniskt rent alltid.
Bra man kan göra sådana här saker när det är svin kallt ute, har inte alls lust att gå utanför dörren men så småningom så får jag allt ta på mig och ge mig ut o handla lite inför i morgon då jag får middagsgäst mitt på dagen :)

Är så sugen på att baka något men jag vet inte vad och sen är det så trist att det bara är jag som äter det så får nog fundera lite till på det där med att baka, en rulltårta hade varit fint iaf :)

Nu blir det lite vila innan nästa projekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0