Stort sug

Varför är suget efter något extra stort på kvällen då jag inte orkar ta mig någonstans för att skaffa det jag vill ha?!
Så sugen på apelsiner eller ja frukt i alla dess slag, fruktsallad hade varit super gott just nu och till apelsinerna hade det varit super gott med chokladsås till, herrejösses!

Får snällt vänta till i morgon då vi ska iväg och handla och så länge får jag ta vad här finns här hemma och hoppas att det hjälper mot mitt sug.

Ikväll är jag hemma själv, Andre jobbar över så har nyss tagit mig ett varmt, långt vad vilket är så himla skönt, hela kroppen får slappna av. Det är skönt att vara själv ibland faktiskt men nu kan jag säga att det inte hade varit fel ifall han kom hem snart :)

Ska ta mig ett varv i köket och se ifall jag hittar något intressant :) trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0