Tack alla fina

Mamma och mormor kom på fika idag, semla blev det super gott men alltid för mycket grädde, hade en trevlig stund här hemma och efter de gick så slängde jag i mig några pannkakor som blev över igår och ni kan tro jag är mätt nu, usch och fy men förhoppningsvis så lyckas jag väl smälta maten lite nu när det är sofftajm som gäller :)

Tack alla fina för att ni peppar och ger mig stöd inför förlossningen och allt, underbart med människor som vill dela med sig av sina egna erfarenheter :)

Det är svinigt kallt i vår lägenhet eller ja halva i vardagsrum och sovrum, man vill knappt vistas här inne så tände lite ljus som faktiskt hjälpte lite på traven men det får nog bli ett samtal till kära Hbghem så dem får fixa det här, 17 grader är ingen höjdare direkt :/

Börjar även tycka att den här turkföreningen som ligger sidan om oss går lite över gränsen, ska man inte kunna ha besök hemma mellan 12 och 13 på fredagar bara för att de har sitt möte eller vad det är och tar upp varenda parkering här finns, till och med hela parkeringen till ålderdomshemmet är fullt, om man ska in där o hälsa på någon vad Sören gör man då?!
Kanske bara är jag som börjar tycka det är lite tråkigt, ingen aning.
Bryr mig inte om de annars då dem håller sig för sig själva så inget som stör men stället ligger nog på fel ställe för alla dom.

Skit samma det får väl va som det är helt enkelt men lite måste man få gnälla av sig :)

Ska nog allt blunda lite på soffan innan Andre kommer hem så man är pigg då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0