Tårt sugen och barnfilmsmys :)

Sjukt sugen på tårta, en tårta med vaniljkräm och en massa frukt på mums mums :)
Men här blir det minsann ingen tårta så får nöja mig med morot o gurk stavar och dipp plus lite kexchoklad, tur det snart är lite folk som fyller år så jag kan kränga tårta då :)

Har tänt upp med en massa ljus här hemma dela för värmens skull och dela för att få det lite mysigt iaf, bilar är precis slut och nu börjar ice age, barnfilmer är nog det bästa, jag ville se aristocats innan men det ville visst inte min andra hälft så det blev inget med det, när bebben är född så blir det massa barnfilmsmys med han eller hon :) hihi

Nepp ska blanda min dipp och fokusera på tvn, godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0