Till vår guldklimp

Skam den som ger sig, två täcken till vagnen är klara som jag faktiskt sytt förhand denna dam kan om hon vill och jag kan faktiskt säga att jag är inte så kass på det :)
Tanken var att bara ha ett täcke först men man vet aldrig vad det får vara med om så lika bra att ha ett extra och ja jag kunde köpt ett nytt i butik men tyckte detta gick lika bra och lika så med underlakan till vagnen som jag är på gång med men min nacke och resten av kroppen tar stryk så snabbt så nu låter jag det ligga till i morgon, kul att ha någon sysselsättning iallafall :) och kul att jag faktiskt gör det till min guldklimp :)

Äntligen fredag i morgon ska bli skönt med helg och ha Andre hemma, även om jag numera har helg varje dag för tror inte det blir mer jobb för min del innan bebis kommer sen vad som händer och sker med fk eller sjukskrivning får jag svar på nästa vecka :)

Helt slut i mina fingrar märker jag när jag skriver så får bli mer i morgon, hej hopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0