Tre minuter över åtta

Godmorgon!
Fy vad jag inte är pigg någonstans, hade gärna sovit ett antal timmar till så jag hoppas hbg hem kommer snart så kan jag krypa ner en stund till.
Fruktansvärt trött på morgonen kanske för att jag faktiskt inte sover så bra, känns som jag vaknar varje gång jag ska vända mig och i natt har jag till och med haft en kudde under magen när jag legat på sidan, var rätt skönt måste jag säga fast det gör ont lite här och där ändå.

Tre minuter över åtta gick första samtalet till försäkringskassan och efter en halv minut var jag framme snacka om att ha tur :) fick svar på det jag skulle men frågan är om min bm vill att jag väntar någon vecka till innan jag får svar om godkänt eller ej. Får ta det med henne när hon ringer mig nu under förmiddagen.

Pallar inte skriva mer.. Gäsp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0