Trycker på både här och där :)

Jo men visst blev det en tur till rusta efter middagen, blev lite smått och gott faktiskt så får se hur det blir i morgon när det kommer upp.
Ska bänka mig framför tvn och se om där är något vettigt att titta på.

Lill bäbis håller låda som bara den och ont gör det i mellanåt men det är bara att stå ut nät hela magen lyfter :) hihi
Veckorna bara flyger iväg snart går vi in i vecka 36 shit pommes :p nu är det nära, inte konstigt det trycker på både här o där :)

Ska stoppa i mig en kvälls macka och slänga mig på soffan, hej hopp !

Tänk att jag tyckte min mage va jätte stor när denna bilden togs, haha då kan man ju jämföra med hur magen ser ut idag :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0