Tur jag är hemma

En riktigt slappe dag är det idag och det är så skönt, gick och la mig direkt efter kyl o frys kommit och hade lätt kunnat sova några timmar till men är hellre trött och sover hela natten än hela dagen så får allt hålla mig vaken.
Är himla glad över att jag är hemma idag iaf, slippa vara ute i snön även om det är mysigt så hade jag hellre velat ha vår och sol nu slippa traska runt i detta och alla olyckor som händer, en stor en utanför Åstorp med 50 bilar och bilderna som ligger på Aftonbladet är inte speciellt roliga att titta på :/

Ska allt ta och röja upp här så jag inte somnar på soffan känner allt att ögonen börjar bli tunga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0