Två ballonger

Hittade en påse med ballonger hemma hos mamma och blåste upp två när jag var där, när hon gick ut i förrådet så stoppade jag dom under överkastet i deras säng, en på var sida.
Nu när jag prata med mamma så berättade hon att hon hade gått in i sovrummet och lagt sin tvätt på sängen och klappat katten och gått ut i köket och där mötte hon katten och började undra vad det var för bula hon klappade på i sängen så när hon väl gick tillbaka såg hon min ballong.
När Jonny kom hem bad hon honom att gå in o klappa "katten" på hans sida, när han gjorde det så flög ballongen upp och han blev liv rädd hahahah fick mig ett gott skratt synd jag inte såg det bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0