1 år :)

Vilken underbar dag det har varit!
Julia fyllde 1 år idag, tänk vad tiden har gått snabbt. Kommer ihåg det som igår när jag satt här hemma och funderade på om Sara och Richard möjligtvis befann sig på bb och mycket riktigt gjorde dom det och en liten flicka kom till världen. Den goaste och finaste lilla prinsessan.
Kom även att tänka på att när Julia kom till världen fick vi även reda på att vi väntade Wille :)

Vår present till Julia var mycket uppskattad och jag blev så varm i hjärtat av att se hur lyckliga dem blev när dem fick se vad det va! Ett rosa piano från jabadabado.

God frukost och tårta fick vi också. Stannade även där till nu och käka lite grillat! En helt perfekt dag men nu är jag verkligen slut i kropp och själ!

Lilleman strejkade med sovandet och kom till ro när vi placerade han i bilstolen. Han har ju inte sovit jätte bra under dagen så visste att problemet var att han va över trött, annars har han aldrig problem med att somna där i sin vagn.
Han vaknade igen på vägen hem, la han i sin säng och han somnade direkt så nu ska jag in i en snabb dusch och sen ska jag också stänga mina blå!

I morgon förmiddag får vi besök och eftermiddagen åker vi hem till mamma & Jonny och hälsar på ! Vad som händer där i mellan det vet man aldrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0