Åt för glatta livet

Då var det ny vecka igen, har inte någonting planerat mer än Sjöbo marknad i slutet av veckan. Vi tar en dag i taget helt enkelt.

Lilleman fick banangröt till lunch som han åt med glatta livet, händerna åker in när inte skeden är där och kladdigt som tusan bli det men så roligt att se att han faktiskt verkar gilla det.
Vatten skulle han dricka till enligt BVC och vi tänkte att då går nog MAM flaskorna bra till det men icke, han ville knappt ha flaskan i munnen.
Vi kör ju med dr Brown till ersättningen så när vi var på barnenshus i helgen så köpte vi en ny lite mindre flaska som han kan ha till sitt vatten och vilken skillnad. Han drack och drack och ville till och med vara med och hålla i flaskan :)
De där flaskorna är guld värda så vi får väl se hur det går när det är dags för välling om det går bättre med MAM eller om vi håller oss till dr Brown.

Blev iallafall lite ersättning till honom efter gröten och lunch till mamma. Lilleman sover igen och jag placera mig precis i soffan.
Här ska jag sitta en stund innan jag tar tag i hemmet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0