Balkongmöbler

Äntligen blev det nya balkongmöbler, det var kanske tur att vi väntade eftersom det nu var rea och det gäller att vara snabb.
Åkte till jysk vid väla eftersom vi tänkte att där säkert är fler än vad dom har här vid ö&b. Har nog aldrig sett så mkt folk på jysk innan och visst hade de möblemanget men såklart var det någon som hade ringt och bokat det, visste inte ens att man kunde göra så.
Fick åka till andra som bara ligger några minuter hemifrån som självklart hade och snyggt som tusan blev det :)

Jag vill till Ikea punkt slut ;) handla en massa till hemmet men kanske jag borde vänta tills vi ska till Ullared men det kliar så i fingrarna...

Äh ska allt gå och lägga mig så kanske mitt shopping sug är borta i morgon. Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0