Det känns i hela kroppen

Det känns i hela kroppen att vi gick och la oss en timme tidigare igår och lilleman har sovit bättre än på länge. Han väckte mig vid halv fyra då hade hans snutte hamnat i ansiktet på honom, lyfte över honom till mig och efter en massa prat så somnade han om till klockan sju.
Badade han igår kväll, brukar ju göra det på morgonen annars men jag tror det hjälpt honom att varva ner lite så kanske man ska ta och fortsätta med det.

Tvätten är igång som vanligt & jag har börjat städa lite, inget kul alls men måste ju göras. Torka av lite till sen dammsugaren fram och denna gång SKA det minsann bli att jag torkar golv också!

Känns i hela kroppen att det är fredag wiho :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0