En heldag :)

Det blev en heldag hemma hos mamma & Jonny. De höll på att rensa ur förrådet så jag fick gå igenom alla mina leksaker som jag hade när jag var liten. Hittade lite som jag tog med mig hemma och resten som böcker och så får komma hit en annan gång :)

Framkallade massa kort häromdagen som kom idag, en låda full med 380 kort och dem flesta är på lilleman men så kul att ha i fotoalbum istället för på datan. Vissa kort ska iväg på lite olika håll dessutom :)

Dagen bara sprang iväg min tanke va att vi skulle åka hem i lagom tid så jag hann städa men det får nog bli i morgon istället helt enkelt. Mitt sug efter Ikea sitter kvar, suck ! Får se om gubben min är sugen på att dra dit någon dag.

Ska fortsätta diska av en massa leksaker innan våra kvällsrutiner för lilleman tar fart. Hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Sjukt bra du kan dra fram den där shufletten (stavning? Heter de ens så?) så pass mycket. Det kan jag tycka är jobbigt med scootern att man inte kan. Den går inte alls långt fram tyvärr. :)

2013-07-17 @ 07:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0