En mycket bra kväll :)

För att inte tycka att festivalen är direkt rolig så måste jag säga att jag hade super roligt igår.
Mötte upp Sara, Richard och Robin och käkade langos som inte alls va så gott som det brukar, gick vidare för att titta lite i stånden men där va så as mycket folk så det blev inte mycket med det.
Letade upp ett öltält istället o där träffa vi även fröken Hagman och hennes Richard.
En mycke trevlig kväll med några goa cider, kvällen avslutades med ett karusell åk för två av grabbarna och sen åkte jag och André hem.
Som småbarnsförälder pallar man inte längre än tolv haha men skönt var det att komma hem och lilleman han sov som en stock.
Trodde jag skulle va skit trött nu på morgonen men efter en dusch piggna jag till, typiskt när plutten sovit så bra hela förmiddagen men men..

Lite regn idag så vi ska väl inte göra så mkt, hämta ett bord till lilleman och sen kanske en sväng på väla eller något vi får se.

Tack till alla er som var med igår och gjorde kvällen så bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0