Fast i sängen

Vår lille herre här hemma varierar med var han ska och vill sova. Ena stunden går det bra att ligga i sin egen säng och till och med att somna själv utan att jag ens behöver sitta där och nästa så går det inte alls utan han vill bara ha närhet. Då blir det att jag lägger mig med honom i min säng och sen blir jag fast där, jätte mysigt är det att bara få ligga där och mysa med honom men när han väl sover ordentligt så gäller det ju att gå upp och göra det där som inte hinns med annars men det är ju så lätt att somna haha :)
Nåja nu sussar han gott och jag sitter med en redbull framför Barnkanalen och väntar på att tvätten ska bli klar.

Så fort André har kommit hem så ska vi ner i stan och fixa lite saker :) hade även behövt gå ner till banken men deras öppettider är ju inte så värst bra kvällstid & eftersom det gäller Wille så måste vi båda gå ner. Ja ja vi hittar väl någon dag till det med !

Ska ta fram dammtrasan och torka av lite. Är det bara vårt hem som dammet flyger runt i ?
Sist jag städa så torka jag av över allt sen när jag var klar så såg man dammet på möblerna igen, trötta mig !


Kommentarer
Postat av: Tess

Nope, samma här.
Sedan kan du lägga till damm från renovering på det samt tre katter
Får dammsuga i stort sett varje dag :-)

2013-07-04 @ 08:01:03
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0