Fina presenter

I morse fick vi sova till halv 9 snacka om att det behövdes men jag hade behövt ännu fler timmar men eftersom vi fick besök på förmiddagen fick jag hålla mig vaken.
Christel och Uffe, vänner till André och hans familj var här för att titta på lilleman och hade även med sig kläder till honom både från dom och från mitt jobb, super fint alltihopa och perfekt att det är större storlekar :)

När dem gick åkte vi hem till Andres föräldrar så han kunde tvätta sin bil, bjöds även på korv med bröd. Vidare till mamma & Jonny och fick middag där. Cesarsallad och grillad kyckling suveränt gott :)

En dusch, mat till lilleman och sen natta honom och sedan mig själv så ser denna kvällen ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0