Första skrattet

Då börjar denna dagen också leda mot sitt slut, snart fredag och en dag närmre helg och jag får ha min stora älskling hemma i två dagar plus att vi äntligen ska på kalas till Julia på lördag!

Jag och lilleman har varit hos min mormor idag och hälsat på, hon skoja så mycket med han att han skrattade högt för första gången. Så glad jag blev att få höra det & jag kämpade för att få han till att skratta högt igen men det gick inte så bra men kanske om några dagar är kanske skrattet där :)

Plutten har somnat, innan 8 för engångs skull så vi får väl se ifall han sover för natten eller bara tar sig en powernap!

Ska iallafall göra mig klar för kvällen så förhoppningsvis så kommer vi i säng i tid ikväll vilket kan behövas ibland !


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, jag kommer ihåg de som de vore igår. Så härligt.. Förstår din lycka. :)

2013-07-04 @ 23:45:23
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: Sarah :)

Ååååh sötaste! Längtar tills jag får se och höra dig skatta så :) <3

2013-07-05 @ 10:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0