Från rygg till mage

Jag vet förr så fort jag var hemma oavsett om det var morgon eller kväll så spelade jag musik, alltid !
Idag lyssnar jag aldrig förutom i bilen och då är det bara tråkig radio men idag hitta jag en gammal sommar skiva som jag satte igång när jag skulle mata lilleman och jisses vad jag ryckte med i musiken tror till och med lilleman undra vad jag syssla med när jag satt här och sjöng en massa. Plocka upp honom efter han ätit och dansa runt i vardagsrummet och det va en mycket nöjd son som följde med i svängarna haha :)

Mer musik i detta hem så är det bara :)

Fått dammsugat och skurat golv och på något sätt tycker lilleman att det är super kul varje gång jag tar fram dammsugaren, han skrattar och ler & gungar allt han kan i sin babysitter.

Nu ligger han vid min sida och sover & jag känner bara energin i kroppen som jag måste bli av med men vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.

En fråga till er, när började era barn vända sig från rygg till mage och tvärt om?
Lägger jag lilleman på sidan så rullar han över till mage själv så gissar ju att det no inte dröjer allt för länge till.

Och en fråga till, sover era barn på kudde ?

Hoppas på att få några svar på detta iaf :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Sötnos! Vilhelmina gillar också dammsugaren, gungar också med om hon sitter i babysittern.
Jag hade kudde i början när hon låg på rygg. Men sedan när hon började vända sig så tog jag bort den, liksom borrar ner huvudet i kudden så vet ej varför de kändes osäkert, precis som hon inte fick luft liksom. Hon sover även nu mest på mage, har tänkt att prova med kudde igen men tycker när hon ligger med huvudet ner så ser det ut som hon liksom täpper till för näsan vilket hon säkert inte gör. Men ja, ska försöka börja med det sedan igen, kanske om 2 månader. Inbillar mig att hon sover bättre utan (kan bero på syret) men tycker hon bökar runt mer när hon haft kudden och alltid vaknat nedanför.

2013-07-05 @ 21:31:31
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Malin

Charlie va 4 månader tror jag när han vände sig :) och jag har ingen kudde till honom, hade ej det till Oliver heller. Tycker inte att det känns säkert!

2013-07-06 @ 01:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0