Fyra år

Redan vid halv tio i morse gjorde jag mig och lilleman klara och åkte ut till Bjuv. Varmt som tusan redan då här hemma och plutten kom inte till ro och sova så det fick han göra i bilen och sen har det bara blivit lite powernaps för hans del tills vi åkte hem.
Nappen åkte ut och jag tänkte att det dröjer inte länge tills han skriker efter den men istället kom en gäsp och sen sov han gott!

Denna värmen alltså, jätte kul att det är så fint väder men puh för kvällarna då det står helt stilla i hela lägenheten. En trött och gnällig bebis fick sig ett bad och lite mat och sen somna han på min axel vilket inte har hänt på väldigt länge så passade på att mysa extra med han.

Inte ofta han sover innan 8 på kvällen så jag gissar att natten kommer bli orolig plus att jag får gå upp tidigt i morn. Jaja bara att gilla läget helt enkelt!
Har varit så glad fö att han sover om nätterna men nu de senaste dagarna så har han mest snurrat runt en massa och jag vaknar ju av minsta lilla. Hoppas att det vänder igen när det blir lite svalare.

Jag och min stora älskling har varit tillsammans i 4 år idag. Minns dagen som den var igår när vi blev tillsammans. Tänk vad tiden går snabbt egentligen och så mycket vi har varit med om. Jag har helt klart träffat den bästa människan, som finns där för mig alltid i alla lägen.
Idag har vi även förlovat oss och jag kan inte vara mer lycklig än vad jag är!
Älskar honom och min lille älskling så obeskrivligt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0